A késedelmi-, értesítési díjak és gyűjteményi érték méltányosságból történő eltörlésének kezdeményezése


Az olvasó indokolt esetben kérheti a késedelmi díjak és/vagy az értesítési díjak és/vagy az elveszített/megrongált dokumentum(ok) gyűjteményi értékének eltörlését egy nyomtatvány kitöltésével, mely letölthető a www.jamk.hu/nyomtatványok oldalról. A kérés jogosságáról a könyvtár igazgatója dönt. A döntést előkészítő dokumentáció összeállítását az Állományfejlesztési és Olvasószolgálati osztály vezetője biztosítja.
 

Olvasói reklamációk kezelése

A látogatók, ha a könyvtár vagy a könyvtár valamelyik dolgozójának intézkedését sérelmezik, panaszukkal az ügyeleti szolgálat vezetőjéhez fordulhatnak.
Amennyiben problémájukat nem tudják megnyugtatóan megoldani, panaszukat írásban is megtehetik a Központi Könyvtárban elhelyezett ún. "Olvasók könyvé"-ben, - a Központi Könyvtár címére küldött – hagyományos levélben, illetve e-mail útján, a könyvtár elektronikus címén: jamk@jamk.hu, valamint a könyvtár honlapján, a "Nyomtatványaink" oldalon található panaszbejelentő nyomtatvány kitöltésével. Ily módon lehet javaslatot tenni a szolgáltatások módosítására is.
Az írásos észrevételekre 10 munkanapon belül adunk választ a megadott elérhetősége(ke)n.